Ajuda! No sé estimar
Hola! Tenc 15 anys i la meva relació més llarga ha estat de 2 setmanes, noto que no sé estimar perquè puc estar molt de temps pensant en una persona... però quan la tenc ja no la vull i em sap greu fer mal a la gent per aquest comportament de nena petita. Voldria saber si es cosa de l'edat, si no sé apreciar el que tenc i com puc fer perque no em passi això? em sento molt malament :(
InterPersonal

Hola!!! No pateixis ni un minut més pensant que no saps apreciar el que tens o que no saps estimar. el que passa és que segurament no has trobar encara qui t'enamori de veritat. Quan ens agrada algú, molt sovint el mitifiquem i projectem una imatge ideal del que seria estar amb ell, però moltes vegades quan aconseguim la persona que desitjem no és la que ens imaginàvem i per aquest motiu ens desencantem i la relació no funciona. El que jo crec que hauries de fer és el següent, abans de dir si a una relació amb un noi que t'agrada però no coneixes, perquè no t'esperes a coneixer-lo més per assegurar-e que t'agrada de veritat i que teniu coses en comú? Segur que així podràs saber si teniu algun futur junts o no.
Ànims!!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic, www.interpersonal.cat