Sóc gai
Hola, fà anys que noto atracció pels homes i no per les dones. El problema es que tinc por de que els meus amics deixin de ser ho pel fet de ser gai perquè moltes vegades fan bromes homòfobes i no sé que fer. S’ho vaig explicar a la meva millor amiga i ella m’entén i em recolza, però no sé si la resta del curs i els meus amics s’ho prendrien igual de bé. Que faig?
Laura Centellas

Hola,
Has de fer el que tu et sentis més còmode fent. L'orientació sexual és una part de la identitat i és important que ens puguem mostrar i expressar tal com som amb les persones del nostre voltant. Si les persones que et rodegen no entenen que la teva orientació sexual sigui aquesta (homofòbia) potser t'has de plantejar quin tipus de persones vols al teu costat.
Les amistats han de ser persones que t'accepten tal com ets, si no és així no és una amistat. Pots provar d'obrir-te i explicar-els-hi com et sents, a partir d'aquí si no ho entenen i no et volen acceptar hauràs de prendre la decisió de si vols continuar mantenint aquest vincle, però sense poder ser tu o perdre el vincle, però poder ser tu i trobar a persones que sí que t'acceptin tal com ets.
Una abraçada ben gran i gràcies per la consulta!
La Laura Centellas