L’amor és una merda
Hola! Moltes gràcies per tot, m’ajudeu molt!!!!
Jo, de tota la vida, que conec un noi (m’agraden els nois) i des de fa uns anys m’agrada, però hi va haver un moment que sentia tanta atracció cap a ell que podia estar 3 dies seguits amb ell, sense separar-nos.
La cosa, esque no se si li agraden els nois… però hem dormit junts sempre que hem quedat (fins i tot al mateix llit). Quan dormo amb ell, es quan dormo millor.
Jo penso que li agraden els nois, però ha lligat amb moltes noies i, quan estem amb mes gent actua molt “hetero”, però quan estem a soles amb diu coses com “et menjaré” o em fa dir-li “bona nit guapo”.
No entenc si ho fa de conya o està intentant lligar amb mi, però porto tants anys darrere d’ell que m’estic començant a fartar, ja que potser quedem 3 dies seguits i després no ens veiem en 4 mesos.
La cosa es que a mi m’agrada, però no se si em val la pena emocionalment seguir quedant amb ell, perquè quan el veig m’encanta, però després, quan em deixa de parlar durant tant de temps, em fa mal.
Us vull agrair molt l’ajuda que em vau donar a “Por a conèixer gent nova i problemes en l’amor”. Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules!! i quina alegria que la nostra resposta et fos útil!!!
A veure... pel que expliques sembla que aquest noi no és massa clar amb tu, no?
Tampoc no ha expressat la seva orientació afectiva o té conductes que et fan dubtar... així que potser el millor serà que comencis a moure alguna fitxa.
I si et declares? Què podria passar? Potser si li dius que t'agrada farà que ell faci algun canvi en el seu comportament (i et donarà pistes sobre el proper pas).
No és gens fàcil declarar-se, però quan arribem a aquest punt de "cansament", potser és millor no allargar més el patiment, no trobes?
Ja ens diràs què has decidit ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas