Ereccions
Hola tinc un crec que problema i es que sempre a la mínima sem posa dura de vegades només per no portar calçotets o al pensar qualsevol cosa és normal gràcies, de moment ho Soluciono amb una palla quan em passa i ja està però de vegades me'n faig masses. Hi ha alguna manera per solucionar-ho?
Laura Centellas

Hola,
En la pubertat és habitual "anar calent" i tenir les hormones alterades. És un procés que evoluciona i canvia amb el temps. Potser pots buscar estratègies que t'ajudin a no posar-te erecte en aquelles situacions en què et sigui incòmode. Com per exemple, com has dit tu, posar-te calçotets o roba ample en què es dissimuli més.
La ment és la nostra gran aliada, utilitza-la a favor teu en aquells moments que consideris inoportuns i posa el focus en altres situacions o coses que no t'excitin gens o que inclús siguin desagradables o que no et facin pensar amb el plaer.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas