Confiança
Hola, últimament estic notant que els meus vincles amb amics i gent propera a mi està canviant.
M'explico, a casa meva sempre se m'han ensenyat a ser independent i a resoldre els problemes jo tota sola i des de petita m'ha costat molt explicar les coses que em passaven ja no només a casa (que mai hi ha hagut molt bon rollo) sinó també els meus amics.
La cosa està que l'altre dia estava amb un amic xerrant i em vaig adonar que sempre ajudo a l'altra gent amb els seus problemes (cosa que m'encanta perquè sempre m'ha agradat ajudar a la gent, crec que soc una persona força oberta amb tots els temes i solen confiar bastant per explicar-me les coses), però quan va acabar la conversa vaig pensar que jo mai he tingut aquesta facilitat per explicar les coses els meus amics o a altres persones.
Us he escrit perquè crec que tinc un problema de confiança amb la gent en relació amb aquest tema, perquè en les poques persones que m'he acabat obrint en l'àmbit sentimental (tant en relacions de parella i amics) han acabat malament i em fa ràbia perquè conec els meus amics en profunditat i sé que ells també els agradaria poder-ho fer en mi (en la conversa que vaig tenir amb el meu amic també m'ho va dir quan em va acabar d'explicar els seus problemes).
Gràcies per llegir tot el "textazo", si em poguéssiu respondre em faríeu en favor, però si només ho llegiu no passa res, moltíssimes gràcies per la feina que feu cada dia!
Laura Centellas

Hola!
Recuperar (o crear) una relació de confiança no és fàcil i necessita temps, amor i companyia...
Per això, si mai has tingut aquesta confiança, et serà difícil obrir-te de cop!
Per tant, des d'aquí et proposem que facis petits passos i t'obliguis a explicar alguna cosa que et preocupa a alguna amistat. Observa com reacciona i com et sents tu després de compartir-ho. Veuràs com mica en mica et sents més còmoda compartint com et sents, com el pes es redueix i com vas entrenant aquesta obertura.
Ara bé, tampoc pretenguis canviar al 100%!! Intenta trobar quin és el teu punt d'equilibri entre explicar el que et preocupa i ser reservada ;) És important que cadascú reconegui la seva identitat i el seu caràcter, no trobes?
Una abraçada!
La Laura Centellas