Masturbació
Hola,
Jo ja fa cosa d'un any que em masturbo, hi ha moltes vegades que no sento plaer, però en canvi hi han vegades que quan amb la meva parella ens toquem (no hem tingut mai relacions) sento més plaer.
M'agradaria saber com puc sentir més plaer alhora de masturbar-me jo sol.
També crec que trigo molt poc en ejacular com uns 2-3 minuts i tinc la preocupació de que tingui ejaculació precoç.
Gràcies i Bona Nit
Laura Centellas

Hola,
T'adjunto un vídeo de 15 tècniques per masturbar un penis que poder et poden ajudar per tenir més alternatives pel que fa a la masturbació:
B3uJT3jPnZg
Més enllà d'això, pots experimentar amb la resta del teu cos i respiració i descobrir totes les altres zones erògenes que tens! També pots facilitar el context per ajudar-te a gaudir més i jugar amb les diferents sensacions ja sigui amb la temperatura, música, vídeos, olors, tacte, fantasies i imaginació...
L'òrgan més important del plaer és el cervell, així que a més de conèixer-te a tu mateix i saber què t'agrada físicament és important que la part mental estigui relaxada i predisposada a gaudir.
L'ejaculació precoç no solament es defineix pel temps que tardes a ejacular, engloba altres característiques. No hi ha un temps correcte que marqui en quant temps has d'ejacular. L'important és que tu puguis gaudir de la teva sexualitat i també les persones amb qui ho comparteixes. Si realment és un tema que et preocupa molt, sempre pots acudir a una sexòloga perquè t'acompanyi i t'assessori en aquest procés.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas