Telèfon
Hola! Esque últimament quan arriba la nit i em gite tinc com una necessitat d'agafar el telèfon i al final acabe agafant-lo (els meus pares no ho saben).
Que podria fer per a no agafar-lo? I per que ara tinc esta necessitat i si no l'agafe em costa més dormir-me?
Laura Centellas

Hola!
Segurament entres en un cercle viciós de sentir ansietat perquè no tens el telèfon que acaba fent que et llevis i l'agafis... Llavors hi ha dues vies:
- Per una banda, amaga'l o demana als teus pares que te'l canviin de lloc. Si no saps on és, segurament no tindràs tants impulsos per agafar-lo.
- Intenta deixar-ho tot tancat mentalment. És a dir, que tots els temes quedin "resolts" o que ja tinguin un moment per pensar-hi l'endemà. Llavors busca alguna activitat que sigui agradable per poder recuperar la calma: meditació, respiració, lectura... centra't en el moment present, en el que estàs vivint realment.
El telèfon és només un aparell. No li donis tant poder ;)
Una abraçada!!!
La Laura Centellas