Orgasme femení
Hola!
M'agradaria saber com se si he arribat a un orgasme mentre em masturbe en el clítoris i la vulva.
Espere la vostra resposta, Gràcies de bestreta!
Laura Centellas

Hola,
Primer de tot, has arribat a l'orgasme mentre et masturbes tu mateixa? Si és que sí, ja coneixes la sensació i, per tant, sabràs si has arribat a l'orgasme quan et masturbi una altra persona. Si és que no, t'aconsellaria que primer experimentessis tu sola amb el teu propi plaer i sensacions per trobar la teva manera de gaudir plenament de la sexualitat sola i després compartida.
Alguns dels senyals que et poden indicar que has arribat a l'orgasme són: contraccions dels músculs de la vagina, ritme cardíac i respiració més accelerada i ejaculació. És una sensació intensa on posteriorment et pots sentir relaxada i inclús pots necessitar que no t'estimulin durant una estona perquè el clítoris pot estar molt sensible i pot causar dolor.
Cada persona sent el plaer i els orgasmes de manera única, alguns poden ser més o menys intensos, més llargs o més curts, es poden sentir en diferents parts del cos, poden ser satisfactoris o no.
Per tant, la forma de saber-ho és explorant-te a tu mateixa i explorar amb la teva parella sexual i comunicar-vos per saber si heu tingut un orgasme o no, ja que a vegades pot ser difícil saber si l'altra persona l'ha tingut o no.
Gràcies per la teva consulta i una abraçada!
La Laura Centellas