nose com superar-ho be
Fa cosa d’un mes estava parlant amb un noi. Ens coneixiem d’abans però no haviem parlat mai, i vam quedar amb els amics i la cosa va surgir, vam tenir una connexió increible. Vam estar parlant molt despres, feiem trucades de 6h i vam quedar dos dies seguits i la cosa va anar super be. Ell va anar de vacances i seguiem parlant, s’aixecava molt aviat per trucar-me per la diferencia de hora. Just fa uns dies (ell encara seguia de vacances) es va posar molt sec i li vaig acabar preguntant que li passa, cosa que em va dir que al septembre no voldrà seguir per la distancia perque no ens veuriem molt i tampoc podriem parlar tant i li costa. No se que fer perq aquest noi m’agradava molt i estavem MOLT be els dos, em deia coses molt maques i es un noi molt reservat. Ell quan em va “deixar” no em va saber explicar be i al meu amic tampoc, i a ell li va dir que li explicara en persona. No se que cony ha pogut passar perque els dos estavem super be abans i despres de quedar.
Laura Centellas

Hola!
Carai! Amb aquesta informació... poca cosa pots fer més! No hi ha res que estigui a les teves mans, perquè realment és una decisió que no té a veure amb tu.
Ell ha rumiat les seves coses i ha arribat a la seva conclusió: que al setembre aquesta relació no es podria mantenir. I ha decidit acabar-la ara al juliol.
Si vols, pots escriure-li una última vegada expressant que per tu era molt agradable i que de cara al setembre ja es veurà com evoluciona tot... però si ell no et respon o es manté en la seva posició, ho hauràs d'acceptar. I començar a passar pàgina....
Sabem que pot ser dolorós, però és l'únic que pots fer...
Una abraçada!
La Laura Centellas