Vaig en camí de els 18
Hola !!
Us escric per si em podeu ajudar,
ja que vaig en camí de fer els 18 i encarara no he fet ni el meu primer petó si que m'ha agradat diferents nois però he tingut por a fer el pas endavant no surti massa de festa.
Moltes gràcieess!!!!
Laura Centellas

Hola,
No hi ha una edat marcada que digui què has hagut de fer i què no en l'àmbit sexual. Sovint amb la sexualitat tendim a comparar-nos amb la gent del nostre voltant, però és important que et respectis a tu mateixa i ho facis quan en tinguis ganes i et sentis a gust.
Respecte a la por que experimentes, és normal que tinguis por a una cosa que no has fet mai (Ho faré bé? Li agradarà a l'altre?...). El que és desconegut sempre fa por, per tant, si sents que en tens ganes o que hi ha alguna persona a qui t'agradaria fer-li un petó pots experimentar amb això i parlar amb aquesta persona o inclús explicar-li com et sents.
També et pot ser molt útil parlar d'aquests temes amb les persones del teu voltant amb qui et sentis còmode parlant-ne i explicar-els-hi com et sents.
Gràcies i una abraçada ben gran!
La Laura Centellas