Medicació i menjar
Soc una persona TDAH que pren medicació. Aquesta medicació M’ajuda molt però te alguns efectes secundaris, un d’ells és la pèrdua de la gana. Normalment menjo més aviat poc però els dies que m’oblido de prendre la medicació menjo moltíssim! Això no és saludable, veritat? Són canvis d’alimentacio molt bruscos, no?
Esque no ho puc evitar.
Laura Centellas

Hola maca! Moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa. Abans que res , permet-me fer-te un incís, no ets una persona TDAH, qualsevol diagnòstic o etiqueta MAI et defineix, tingues-ho clar. Ens comentes que a causa de aquesta situació, et recomanen prendre medicació i aquesta a vegades et provoca una disminució de la gana com a efecte secundari. En canvi, si un dia no prens la medicació, no notes aquest efecte reductor i creus que menges més. De fet, ens dius que menges "moltíssim" però potser perquè ho compares amb els dies que tens menys gana, però no té per què ser excessiu. El teu equip mèdic és qui ha de controlar també els possibles efectes secundaris i pot ajustar-te la dosi que has de prendre. Els efectes secundaris solen presentar-se els primers dies de començar a prendre un nou medicament o una dosi més elevada i acostumen a desaparèixer per si mateixos després d'uns quants dies o setmanes de prendre la medicació, a mesura que el cos es va adaptant al medicament. Et recomano que parlis amb els teus pares i el teu metge si alguna cosa et preocupa. Fes totes les preguntes que necessitis i junts determineu que és el millor que podeu fer. Moltes gràcies per escriure'ns i estem aquí sempre que ho necessitis. T'animo també a què puguis seguir-nos a Instagram: @imaacabemambelstca. Una forta abraçada!
La Laura Centellas