Puc estar embarassada??
Et poso en situació, al maig amb va baixar la regla dos cops (per el que se no és gaire normal) i hem tenia que venir al juny i encara no m'ha arribat i ja Porto 6 dies de retràs però els dos últims cops que ho vaig fer amb la meva parella ho vam fer amb preservatiu. Hi ha alguna possibilitat de que pugui estar embarassada?? Es que sempre he tingut la regla regular i de cop amb un mateix més hem baixa dos cops i al següent ja no hem baixa.
Que tingueu un bon dia!!
Laura Centellas

Hola, En principi si has tingut relacions sexuals amb preservatiu i no s'ha trencat hi ha poques probabilitats que estiguis embarassada. Sempre pots comprar-te un test d'embaràs per sortir de dubtes.
La menstruació pot variar en funció del moment vital en què et trobes, de si has tingut estrès, dels canvis corporals, alimentació... No sempre que hi hagi una variació en la regla significa que hi ha un embaràs.
A vegades pot passar, també, que en un cicle menstrual no s'acabi d'expulsar tota la sang i quedin restes de sang que són expulsades uns dies més tard.
En tot cas, fes-te el test d'embaràs per estar més tranquil·la i observa com evoluciona la teva menstruació. Si veus que continua sent irregular o que no et baixa consulta a un ginecòleg.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas