Es normal?
Hola! Us explico: aquests dies estic molt preocupada, perquè m'he adonat que tinc celulitis al cul, i amb només 14 anys!! No es normal oi?
Que puc fer per que em desapareixi d'una vegada?? Siuspaplau ajudeu me! Es molt urgent ja que vui estar be per l'estiuuu i no semblar una vella!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que si que e´s normal tenir cel.lulitis. Totes les dones en tenim! I no depèn de l'edat!!! Per fer-la desaparèixer és molt complicat un cop surt. El que hem de fer e´s cuidar-nos per dins i per fora, i a l'hora anar acceptant el canvis que fa el cos. No et centris en la cel.lulitis perquè deixaràs de fixar-te amb moltes altres coses boniques que té el teu cos! No vulguis un cos perfecte, vulguis un cos natural que et deixi disfrutar de la vida i no et faci estar pendent de si és perfecte o no!! Edavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat