Dubte
Hola, tinc una relació de ja fa 2 anys i coneixem a les families i tot. El cas es que jo coneixo als seus amics i m'integro, pero ella quan ha vingut amb els meus amics no diu res i no m'agrada perque els meus amics diuen que no parla o no s'integra. Es una noia timida pero m'agradaria que s'integrés més com poc a poc fa amb la meva familia. Ara ja no m'agrada molt portarla amb els meus amics
Laura Centellas

Hola!
No sabem com se sent ella, n'heu parlat?
A vegades no es fàcil entrar en un grup que ja està molt establert i a vegades la forma més protectora és intentant passar decepercebuda.
Potser podria ajudar-la si quedeu més en petit comité. Si ella pot agafar confiança amb una o dues persones del teu entorn i, mica en mica (si ella ho vol) obrir-se a la resta del grup. Com veus aquesta possiblitat? Creus que potser se sentirà més còmode?
Recorda que cadascú té el seu caràcter i també el seu grau de socialització. Ella és així i no pots obligar-la a canviar la seva manera de ser. En una parella és important tenir-ho present per no exigir (i no esperar) coses que no es podran complir...
Una abraçada!
La Laura Centellas