Fer-se palles en excés és dolent?
Hola, volia saber si hi ha un màxim de palles i si és veritat que existeix l’abraçada de la mort( perdua de sensibilitat al penis) i si passa quan un es fà més de 4-5 palles al dia.
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
No hi ha un número establert de quantes vegades és recomanable masturbar-se al dia, ja que cada persona és un món i viu la sexualitat de la forma que més li agrada.
El que et podries preguntar és per quin motiu o amb quina finalitat et masturbes. Darrere de tots els excessos a vegades es poden amagar sentiments d'angoixa, nervis o d'altres emocions que no es volen veure i sentir i que, per tant, queden camuflades darrere d'altres activitats, com en aquest cas podria ser la masturbació. Abans de masturbar-te preguntat: com et sents? Amb quina finalitat et masturbes? Què passaria si no ho fessis?
Com en totes les parts del cos, si t'acostumes a rebre uns estímuls determinats, amb la mateixa intensitat i de forma freqüent en un mateix lloc, el cos s'adapta i cada vegada necessitarà més intensitat per arribar a sentir més. Però, de la mateixa manera que el cos aprèn a adaptar-se pot desaprendre-ho (tret que hi hagi una estimulació molt agressiva i es produeixi alguna lesió).
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas