Penetració
Quan mantinc relacions sexuals pateixo un dolor molt fort en la penetracio, s’em fa impossible gaudir-ho i em preocupa que sigui jo el problema. Que es el que em passa i quina solució tindria?
Laura Centellas

Hola,
Quan hi ha dolor és important no forçar el cos, ja que el cos és intel·ligent i ens parla i quan hi ha dolor ens està advertint que alguna cosa no va com a ell li agradaria que anés.
Per fer penetració és important que el cos estigui relaxat, còmode i excitat. A més, hi ha diferents jocs sexuals que poden ser més agradables, ja siguin tocaments, acariciar-se, llepar, sexe oral, masturbació...
És molt important explorar-se a un mateix per descobrir allò que sí que et fa gaudir. Totes les sexualitats són úniques i diverses i la penetració no ha de ser l'única finalitat.
En quant el dolor molt fort que experimentes seria interessant que acudissis a un especialista, ja que cada cas és únic i pot ser degut a múltiples factors (emocionals, físics, relacionals...). És considerable que et dirigissis al servei de Tarda Jove del teu Centre d'Atenció Primària (CAP). És un servei d'orientació i assessorament per a joves fins a 24 anys sobre sexualitat. L'atenció és confidencial i gratuïta. No cal demanar hora prèvia. Pots buscar tel teu centre més proper en el següent enllaç:
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la teva consulta!
La Laura Centellas