Inesperat
Porto qyedant amb un noi desde fa unes semanes pero ens coneixem desde fa un any. Un dels dies que vam quedar va decidir donar el primer pas per donar-me un peto, jo li vaig seguir el peto. Amb la intensitat del peto vam acabar masturban-nos un a l’altra pero ell trigava molt en possar-se erectil, en un moment q ho va aconseguir vam intentar mantenir penetracio pero se li baixava, aixi durant 3 cops, i un d’aquells moment d’intent d’introduïrla va començar a sangrar, com si fes pipi, pero en comptes de pipi era sang, sortia sang per la uretra. Jo estic preocupada per ell, q pot ser el q li ha passat? a mes sento com si ell hagues tingut un gatillazo per culpa meva, pel meu cos, pero no se si el fet de que no se li posses erectil es pel tema del sangrat que ha passat despres o es ja directament per mi, perque no li excito.
Laura Centellas

Hola,
En primer lloc, el fet que el penis no es posi erèctil pot ser degut a diversos factors, el més comú són els nervis. Si aquesta situació es repetís en el temps i en totes les ocasions seria interessant consultar a un especialista per poder descartar altres factors més físics, hormonals, emocionals...
En referència el que et preocupa en cap cas és culpa o responsabilitat teva, ja que és el noi qui decideix tenir relacions sexuals amb tu i si sentiu que alguna cosa no va bé o no esteu gaudint l'eina més important sempre és la comunicació!
En el cas d'expulsar sang per l'orina sí que seria important acudir a un uròleg, perquè possiblement hi ha una infecció d'orina, o algun altre problema de salut.
Per fer les dues consultes, de forma gratuïta, pot dirigir-se al servei de Tarda Jove del seu Centre d'Atenció Primària (CAP). Pots buscar el teu centre més proper en el següent enllaç:
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
La Laura Centellas