Descubrimiento
Hola! Em trobo en una situació que m’angoixa i em treu la son. Fa uns mesos que jo i in professor de l escola on estudiava fins l’any passat ens hem estat veient i hem mantingut una relacio (no oficial) sexoafectiva. (Tot va començar quan jo ja no era a l escola i era major d edat)
El cas es que no se com ha arribat a l escola i tothom jo sap, jo ja no estudio allí perque he començat la carrera, pero saber que els alummes i els professors/equip directiu ho saben em causa angoixa. Jo he parlat amb ell i hem posat final al que teniem i m’ha explicat que no sha posat en un lío per això pero que si que la gent ho sap I li ho han dit.
Laura Centellas

Hola!
Ostres, és una situació força delicada, perquè, malgrat tu ja ets menor d'edat, sí que hi ha hagut una situació de poder entre vosaltres dos (professor-alumna) i també hi ha una diferència d'edat que pot exercicir un poder dins la relació.
És natural el que estàs sentint, perquè solen ser relacions amb molta clandestinitat i secretisme i es viuen, sovint, des de la por a ser descobertes.
Tot i així, la responsabilitat recau sobre el teu professor i és ell qui haurà de reflexionar sobre com ha arribat a aquest punt i, sobretot, com respondre a les possibles preguntes de l'entorn laboral.
Ara és moment de posar el focus en tu i centrar-te en el que tu necessites. De buscar el suport de les persones que t'estimen i d'atrevessar aquesta situació...
Una abraçada!
La Laura Centellas