batxillerat
hola,
l'any que ve començo batxillerat, i em fa por, ja que a quart treia molt bones notes i m'ho passava molt be a classe, ja que no tenia gaire pressio i m'ho passava be amb els companys.
pero l'any que ve començo batxillerat i jo sempre he volgut fer medicina, i es necessita molta nota. em fa por no entrar-hi, i tambe que aquests dos anys m'ho passi malament per no aconseguir el futur que sempre he volgut, ja que crec que soc bastant autocrítica, i he arribat al nivell de que si trec molt bona nota, tipo un nou o deu ni em sorpren, pero sempre crec que els examens m'han anat malament ja que no crec gaire en mi mateixa i no crec que hi aconsegueixi entrar. llavors em fa por que aquests dos anys siguin molt dolents. a part, a casa potser tambe em presionaran una mica.
a mes, estic en un grup d'amigues una mica toxic, i jo i la meva millor amiga (que crec que en veritat es l'única amiga que tinc) en volem sortir i fer amics nous l'any que ve, pero tinc por de no fer amics i quedar-me sola
Laura Centellas

Hola!
Ui, ui, ui... A poc a poc... Estàs anticipant massa coses!
Ves pas a pas. Comença batxillerat i posa-hi ganes! És natural sentir una mica de respecte quan hi ha un canvi de cicle, però recorda que està pensat perquè sigui gradual i que tenen en compte que veniu de 4rt d'ESO. Per tant, quan comencis centra't només en el primer trimestre. Deixa que aquest trimestre et doni pistes sobre com t'has d'afrontar a primer de batxillerat (si has d'estudiar més, si has de fer més apunts, si cal que posis més atenció als treballs, si has de demanar ajuda en alguna assignatura...) i a partir d'aquí, ves fent... Pas a pas.
De moment toca que visquis l'estiu!
I, referent a la teva amiga, si voleu apartar-vos del grup, feu-ho!! Podeu conèixer més gent i obrir-vos a altres grups! Ja ho anireu veient. Segurament us podeu apartar mica en mica a mesura que aneu quedant amb altres persones. No cal que sigui una ruptura brusca!
Una abraçada!
La Laura Centellas