Ja no puc mes...
Fa dos anys mes o menys vaig tenir depresio major. Aquets ultims anys tampoc han sigut facils pero sentia que algo estava millorant.
Fins fa poc que sento que he tornat a caure en un pou, i es molt dur, perque a vegades tinc ganes de fer coses i tal pero no tinc forçes per aixecar-me ni fer res fins i tot, a vegades faig plans pero sempre els acabo anulant.
La veritat es que em sento com una merda perque tinc ganes de plorar i no aixecat-me mai mes del llit... l'altre dia va ser el meu aniversari i la meva mare ens va escridaçar a mi i al meu germa i ens va dir que si no marxavem de casa trucaria a la policia. Se que ella no esta be pero el cas es que jo tampoc estic be. Vaig decidir no pendre les pastilles que em van receptar porque tenia por i sento que estic tornant a caure. No se si m'hauria de marxar de casa la meva mare i fer una mica la meva. El cas es que no se que fer, no se on anar ni res. Gracies per la vostre ajuda.
Laura Centellas

Hola!
No és fàcil sortir d'un Trastorn de Depressió Major i a vegades hi poden haver recaigudes. Des d'aquí et recomanem que tornis a posar-te en mans de les professionals que et van ajudar en el seu moment (psiquiatria i/o psicologia) i et comencis a tractar de nou. No esperis a tenir més simptomatologia, necessites ajuda professional.
I, pel que fa a la teva mare, desconeixem quina és la teva situació familiar i laboral, ni tampoc si tens opció real de marxar de casa. Tens algun familiar que et pugui acollir uns dies? o tens alguna amistat amb qui et puguis quedar alguns dies a la setmana? Potser aquest espai podria millorar l'ambient de casa...
Una abraçada!
Nosaltres seguim aquí,
La Laura Centellas