Alimentació
Bona nit,
M'agradaria saber quins aliments hauria de treure de la meva vida per poder deixar d'engraixar-me de la zona del maluc i les cuixes. Estic prima en general xo tot el greix se m'acumula allà de seguida. També tinc una mica de panxa, encara que poca. Accepto el meu cos, i menjo de tot, però sí que m'agradaria començar a agafar bons hàbits i eliminar aquesta grassa. Sí que de seguida caic en el menjar preparat i sobretot ràpid (fast food).
Moltes gràcies per la vostra ajuda :)
Laura Centellas

Hola maca! Moltes gràcies per contactar amb nosaltres i expressar-nos la teva preocupació. Ens consultes sobre quins aliments hauries de deixar de consumir per tal de disminuir el greix, d'una zona determinada, en el teu cas, dels malucs i les cuixes, ja que tot i que consideres que no estàs grassa, t'incomoda aquesta zona concreta perquè creus que és on se't acumula més greix. Comentar-te, que tots som diferents, els nostres cossos són molt diversos i cadascú tenim diferents maneres que se'ns distribueix el greix. També comentes que t'agradaria canviar els teus hàbits alimentaris, la qual cosa és molt positiva (ja que confesses que habitualment menges menjar ultraprocessat o menjar ràpid), però sense la necessitat de reduir el greix localitzat ni mantenir un pes determinat. Si aconsegueixes millorar la teva alimentació, i tens un estil de vida saludable, el teu cos estarà perfecte sigui com sigui, perquè estaràs sana i saludable. De vegades ens obsessionem amb certes parts del cos, perquè ens tendim a comparar, i no som conscients d'aquesta diversitat corporal i tenim tendència a pensar que el nostre cos no és vàlid si no té les característiques de l'estereotip de bellesa existent a la nostra societat. Així que t'animo que puguis consultar a un especialista, per tal de poder millorar la teva alimentació, però sense la necessitat de centrar-te a perdre greix localitzat ni haver de modificar el teu cos. Una abraçada molt forta!                                                                                           @imaacabemambelstca
La Laura Centellas