Somnis estranys
Hola,
Fa uns mesos vaig tenir un sonmi estrany. Estava a la dutxa del vestuari de l'institut fen-me petons amb una noia concreta de la meva classe, tot i que sempre m'he sentit hetero (i soc noia). Al dia següent, no podia deixar de mirar-la i també als seus llavis, com amb una certa atracció. No he tornat a somiar res així, pero si que de tant en tant hi penso i m'entren dubtes:
-Soc hetero?
-Tot això està bé moralment?
-Li passa a més gent?
Moltes gràcies per tot el que feu, a vegades llegeixo consultes d'altres persones i em sento identificada, o les escric jo... Sou molt bones persones.
Gràcies
Laura Centellas

Hola!
El que et va passar és perfectament normal! El nostre subconscient viatja durant la nit i ens pot fer viure situacions que sentim de manera molt intensa, però sovint els somnis no tenen res a veure amb la realitat. Has de saber que l'orientació sexual es defineix per qui ens enamorem, no només per l'atracció sexual. Ja que podem sentir excitació per moltes situacions que ens estimulen, però el que farà que tinguem una orientació o una altra són els sentiments d'enamorament.
Tot i així et recomanem no encallar-te en preguntes, permet-te sentir i descobrir, d'això va l'adolescència. No forcis les coses ni tinguis pressa per posar-te etiquetes, amb el temps aniràs veient qui ets i què t'agrada.
Una abraçada!
La Laura Centellas