Cogombre
Bona nit,
Tinc un greu problema, resulta que l’altre dia li vaig dir a la meva germana que em volia comprar un satisfayer, però ella (persona amb la que timc molta confiança) em va dir que era mes economic utilitzar un cogombre o objecte allargat (en el meu cas, vaig utilitzqr un cogombre).
Ella em va dir que utilitzes un condo per a no fer-me mal i que aixi la zona estigues més lubricada. Tot i així, em va venir un calenton i em vaig posar molt hot, així que vaig decidir no utilitzar-lo, doncs tampoc en tenia cap a casa.
Personalment, vaig pensar que no passaria res, pero ara em fa molt mal la vagina i em fa molta vergonya anar al metge.
Que puc fer?
Moltes gracies per la vostra ajuda, espero la vostraa resposta.
Laura Centellas

Hola!
És molt important vigilar el que utilitzem per a donar-nos plaer. Desaconsellem totalment l'ús de qualsevol objecte que no estigui pensat expressament per a la sexualitat. Així que sí que et recomanem que tot i la vergonya, posis per davant la teva salut i demanis visita al servei de Tarda Jove del teu CAP més proper. Allà t'atendran de manera gratuïta i sense judici. Estigues tranquil·la que això passa més sovint del que sembla. Però és important que no ho tornis a fer.
Les joguines sexuals no es poden adquirir fins els 18 anys, però hi ha moltíssimes maneres de masturbar-nos i donar-nos plaer amb les mans i un bon lubricant.
No dubtis a fer una visita amb la llevadora de la Tarda Jove del teu CAP, estigues tranquil·la que et cuidaran :)
Una abraçada
La Laura Centellas