Pediatra
M’agradaria anar al metge per un malestar que tinc, no em preocupa molt però m’agradaria anar, el problema és que tinc 14 anys i vaig al pediatra. Durant tota la meva vida he entrat a la sala de la pediatra acompanyada del meu pare o la meva mare i m’incomoda per a la consulta que vull fer aquesta vegada en concret, sobretot si està el meu pare, a més, he canviat de poble i de pediatra, la que tinc ara ho fa tot molt de cop i volta, ni tant sols es va presentar, no se com es diu, no m’agrada, jo soc autista i va ser masa per a mi, tot va pasar en un moment i VS trigar 15 minuts en atendrem perquè estava parlant per telèfon mòbil. No em sento còmode.
No se si demanar d’anar al pediatra als meus pares, no els vull dir perquè vull anar, dir-li a la meva mare no em molesta tant però no li vull dir al meu pare, el mes probable es que hagi d’anar amb ell perquè te més temps.
No se si esperar a veure si el malestar es pasa sol, demanar anar amb ma pediatra o esperar tres mesos fins fer 15 anys i anar jo sola al metge.
Que hauria de fer?
El malestar no em preocupa tant, encara que si s’agreuja ho hauria d’anar.
No tinc clar que fer…
Laura Centellas

Hola!
Aquí sembla que hi ha dos temes diferents:
- Per una banda l'opció a accedir sola a la consulta de la pediatra per poder exposar-li el teu malestar sense la presència dels teus pares.
- Per l'altra banda, la confiança que et transmet la pediatra actual.
Pel que fa als teus pares, seria important que els puguis compartir que vols parlar amb la pediatra i fer-li una consulta. Segurament ells s'interessaran per tu i et demanin si et poden ajudar en alguna cosa. Si ho prefereixes, comenta-ho primer a la teva mare i demana-li que ella li expliqui al teu pare. Veuràs que, una vegada ho hagin meditat, ho entendran.
Pel que fa a la pediatra, ho has parlat amb la teva família? Segons els habitants que hi hagi al teu municipi és possible que puguis demanar un canvi de pediatra o demanar que la teva mare parli amb ella per poder atendre't de manera més tranquil·la.
Com ho veus?
Una abraçada!
La Laura Centellas