M’agrada la meva amiga
Fa poc he sortit de l’armari com a persona lesbiana, tinc una amiga un any menor que diu que pensa que és lesbiana i penso que estic enamorada però no se si ella ho està.
M’encanta estar amb ella i a ella li encanta estar amb mi, sempre em tica el braç, la mà, la cama… ho fa d’una manera molt subtil i delicada que m’encanta. Sempre penso en ella.
És la meva amiga i no se si dir alguna cosa, jo penso que potser també li agrado però no vull espatllar la nostra amistat.
No se que fer.
Laura Centellas

Hola! Que boniques aquestes sensacions, oi? Doncs el que et podem dir des d'aquí és que si sents alguna cosa per ella el millor és que li puguis explicar amb sinceritat, per això sou amigues. Tant si ella sent el mateix com si no, és important que us pogueu explicar les coses. Si resulta que ella no té el mateix interès en tu, almenys ho sabràs i podràs treballar-ho per passar pàgina i cuidar la relació d'amistat. No et sembla?
Tu pots, la sinceritat en qualsevol relació d'amistat és súper important i ella segur que t'escoltarà i agrairà saber-ho :)
Una abraçada!
La Laura Centellas