No se com començar amb algú
La meva consulta es que no se com començar a parlar amb un noi perque penso que m’ignorarà i s’ho dira a tots els seus amics i se’n riuran de mi. I mai m’he donat ek meu primer petò. Se que no hi ha pressa però es que tinc 15 anys i crec qur ja va sent hora, a part totes les meves amigues l’han donat i encara que diguin que no, jo hem sento una mica presionada. I tampoc se amb qui ja que com he dit, no se com començar a parlar amb algú
Laura Centellas

Hola!
Ui ui ui... estàs anant molt enllà!! Comencem pel principi: hi ha alguna persona que t'agrada i que t'atrau? Si és que sí, llavors serà moment de mirar com iniciar una conversa o un mínim de contacte per veure si l'interès és mutu. A partir d'aquí caldrà veure si aquest interès s'amplia a atracció sexual i buscar la manera de quedar i començar a compartir la vostra sexualitat, amb carícies, petons...
Per tant, pas a pas ;)
I per començar a parlar amb algú, pots fer-ho aprofitant alguna història d'instagram i li fas un comentari (si ja us coneixeu) o bé demanant a persones que tingueu en comú que us presentin. Es tracta d'ampliar el teu cercle per conèixer més gent i trobar persones que et despertin interès ;)
Una abraçada!!
La Laura Centellas