No se si m’agraden els nois o les noies
Fa 2 anys que no se que m’agrada perque em vaig arribar a obsesionamb una professora da dos cursos, i aquest ultim d’una altra professora. El que jo sentia al veure-la era que era perfecta, guapissima, tot el que feia estaba be, en fi, obsesio, el que no se si es enamorament o el que dic, obsesiò. En canvi em
fixo avans en si els nois son guapos i no les noies. Es una mica confus pero no se ben be que em passa
Laura Centellas

Hola,
És força habitual sentir admiració per algun professor o professora. A vegades podem confondre els sentiments d'enamorament amb els d'admiració cap a una professora.
Així i tot, l'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, és a dir, amb qui establim relacions d'intimitat, compromís i passió. Entre la teva professora i tu, hi ha una diferència d'edat, ells és major d'edat i tu encara no. Les relacions entre professor/a i alumne/a no estan permeses i en cas que l'alumne/a sigui menor d'edat es tracta d'una situació d'abús. Per tant, has de poder col·locar aquests sentiments en el marc que toca: un amor platònic.
L'amor platònic és sentir admiració, estima i atracció cap a persones per les que sabem que mai hi haurà reciprocitat. Pot ser una sensació molt agradable (amb papallones a la panxa) o en alguns moments angoixants i desagradable. En aquest punt és millor començar a posar distància.
Així doncs, el temps i les situacions que vagis vivint t'adjudaran a descobrir quina és la teva orientació sexual.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas