Ànsia de coneixer
Bon dia, jo sóc una noia que sempre m'ha agradat estudiar, però note que em falta temps per a aprendreho tot. Jo voldria coneixer i aprendre moooltes coses, com més idiomes, més llibres...
I ho estic fent vaig pas a pas! Però tot i que sé que es impossible coneixer tot, m'agobia no aplegar als meus objectius, com per exemple no viatjar el dia de demà o perdre l'interés pel coneixement.
Em dona por el futur i cada vegada més me n'adone que el temps pasa més rapid i m'asusta que quan mire arrere en el temps el dia de demà estar arrepentida i trista per les meues decisions.
També m'agradaria llegir noveles més cultes i grans obres que diuen, però hi han que no m'agraden massa i sé que conforme pase el temps m'aniré acoplant i jau.
En fi, era sols això com diuen en moltes cançons, em dona por no aplegar mai a enamorarme ni complir les meues expectatives.
Perquè cada vegada més me n'adone que el futur que volia la meua noia interior és pot fer però no era tan genial com m'havia pensat.
Eixa és la meua por, i si el dia de demà m'arrepentisc o no sóc feliç? Sé que al final la meua opinió conta molt i jo sempre faig el que jo crec que he de fer amb respecte cap als demes, i sé que per eixe costat estic tranquila perquè faig coses que no m'agobien, les faig conforme vullc.
És una consulta un poc absurda però no se era per deixar-ho escrit en algun lloc.
Moltes gràcies per la feina que feu.
Laura Centellas

Hola!
Ens encanta llegir les vostres reflexions i preocupacions. Aquest és un espai obert i de confiança per poder expressar lliurement com us sentiu ;)
Entenem aquesta por pel futur, aquesta sensació que no atraparàs tot el que vols fer, que potser no tindràs prou temps per viure tot el que vols viure,
Per tant... potser podries fer-te una petita llista d'objectius (realista) a fer aquest estiu, el proper any i ens els propers 5 anys. És una llista de desitjos i això vol dir que, si arribat el moment, no ho vols fer, no ho fas. Tu decideixes. Tens aquest poder.
Per molt que et recomanin llegir novel·les "cultes", si a tu n'hi ha una que no t'agrada, deixa-la! Agafa'n una altra! o llegeix alguna cosa més lleugera si és el que et ve de gust ara mateix. No et posis tantes exigències, sigues més compassiva amb tu mateixa.
La vida és prendre decisions constantment i és molt difícil encertar-les totes. Així que hem d'aprendre a conviure amb l'error, amb la reparació i amb el canvi d'opinió ;)
Una abraçada!!!
La Laura Centellas