em costa parlar amb la gent
hola!
des de molt petita soc molt tímida i no parlo molt amb la gent, tinc amics però no molts. em costa fer amics perquè em costa parlar amb la gent, m’incomoda apropar-me i dir-lis qualsevol cosa i desprès no sé com continuar conversacions, normalment són curtes i una mica incomodes.
teniu algun consell per parlar mes amb la gent o saber que dir? moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, no totes les persones som igual d'extrovertides i de sociables! hi ha persones que tenen més facilitat d'oratòria i d'altres de reflexió. I està bé que siguem diferents! Així que el primer que et diem és que estimis i acceptis les teves virtuts ;)
Llavors, amb el que ens demanes, et direm que et centris en la conversa i no en el que pugui pensar l'altra persona. Intenta buscar aspectes en comú i preparar algunes preguntes obertes que permetin que l'altra persona pugui explicar-se. Per exemple, les que comencen per "com...?" "Per què...?"
I mica en mica veuràs que tindràs més seguretat!
Una abraçada!
La Laura Centellas