Proves de malalties de teansmisio sexual
Hola, tinc la meva actual parella amb la cual he perdut la virginitat fa poc i m’agradaria fer’m-he un “chequeo” aixi general per veure que no tingui res, ja que no m’he vacunat mai ni he anat al ginecoleg per res. Pero m’agradaria saber que tot esta be i que no el fico a ell ni a mi en cap perill.
La cosa es que he investigat i hi han molts test per cada malaltia i no se quin fer ni a quin centre si ginecoleg, hospital…
Merci
Laura Centellas

Hola,
El millor seria que consultessis amb la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove o de l'ASIR de la teva zona. També pots acudir al Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat (
). Tot això són serveis gratuits on poden atendre't de forma individual.
Et deixem el directori on podràs localitzar el centre que et pertany per zona:
;
Allà demanes que vols fer-te proves d'ITS i VIH, et faran citologia i anàlisi de sang demanant resultats per ITS i VIH i en uns dies et donaran els resultats.
Per a prevenir d'ITS i VIH utilitzeu sempre el presvervatiu. I per a una detecció precoç feu-vos proves d'ITS.
Moltes gràcies per escreiure'ns i per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
wwww.helenaangel.com
La Laura Centellas