Penetracio amb sangrat?
Hola, l'altre dia vaig estar amb el meu novio durant 2 hores seguides perque estabam borrachos, en la ultima ronda vaig sentir un petit dolor al anus i quan el meu novio va terminar em va dir que em sangraba, es normal?
Laura Centellas

Hola,
Amb la informació que ens dones no podem dir-te si és normal o no, no sabem què estaveu fent ni si amb la pràctica que estiguessiu fent podria haver-hi hagut una fisura anal.
En tot cas, si et segueix fent mal, el millor seria que consultessis amb la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove o de l'ASIR de la teva zona. També pots acudir al Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat (
). Tot això són serveis gratuits on poden atendre't de forma individual.
Et deixem el directori on podràs localitzar el centre que et pertany per zona:
;
Si la ferida estava a l'anus has d'anar amb compte per què la zona és propensa a infeccions al estar en contacte amb residus.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas