Omorashi, grup online, japo i tot el que s'ha liat
A ver primer de tot perdón xq es una movida una mica rara pero es que ja no PUC mes , fa uns dies vaig snar a casa d'una amiga " a jugar a la play" total que ven acabar veient videos omho( omhorasi) , despres vaig anar a casa meva i tot be , mes tard la meva amiga el va posar en un grupo de wass omho( sense avisarme ) i al principio tot be , despres un zumbat em va obrir per privat que yo donde vivo , que quiere venir a mi casa que esto, que lo otro y q más allá, total que lo bloqueo i em poso a palar amb el grup, la cosa es que pasen els dies i jo, la meva amiga , una de madrid, un de republica dominicana i un d'ecuador montem un mini grup en teoria de retos pero es descontrola el tema i les coses acaben malamente, total que ho parlen, ho solucionem i tot be . Bueno al día seguent ens posem a parlar de mezcles i de fer " una competición de 8 horas i despres anar a japo " pues total que ma mare pilla el móvil i s'enfada amb mi y normal. Total que al día seguent vaig a casa de la meva amiga i ens conencem a liar
Per un altre costat , el pavo d'ecuador no para amb que lo paso fotos, vídeos, i mierdas así y yo no em sento comode. Per una altre banda , al día seguent la meva amiga en va dir si volia anar a de casa a veure omho ( Li vaig dir que si ) total que vaig i de cop s'hem llança i ens conencem a liar ( jo em vaig deixar) despres en va dir que em quedes a dormir i Fem " el reto de Kate" total que en quedo a dormir , Fem el reto i despres anem a dormir ( ens ven dormir a les 5 del mati ) pues cuan estic Dormunt la meva amiga em Desperta fotent-me ma a les tetes y yo en plan : que haces ? I em diu que soc una amargada que no se que pero en va deixar dormir. Al día seguent lo vaig dir que em va molestar i em va dir que aixi acabaría sola , que no era per tant i yo lo vaig dir que era un abuso , cosa que ella es va riure de mi i em va dir wue si ho explico li dira als meus pares lo del grup del wass, el tema es , li explico als meus pares aue ha pasat? Ho deixo pasar ? Es que no se que fer
Laura Centellas

Hola!
Ostres! Quina experiència més desagradable!!
Tu ja vas intuir que hi havia coses que t'incomodaven i et feien sentir estranya. Has anat actuant sobre la marxa i, des de la confiança que tenies a aquesta amiga has patit un abús sexual. (Si una persona està dormint no pot donar el seu consentiment)
Abús sexual
Es considera un delicte que atempta “contra la llibertat o la indemnitat sexual d’una altra persona” però, a diferència de l’agressió sexual, en aquest cas es tracta de situacions en que hi ha una agressió sense violència ni intimidació, però per la que no s’ha donat consentiment. És un delicte inclòs al Codi Penal dins del títol de “Delictes contra la llibertat i la indemnitat sexuals”.
Tot i les seves amenaces de dir-ho als teus pares, és millor que en parlis amb ells i els expliquis el que t'ha passat. Et poden ajudar a protegir-te, et poden donar eines per respondre a les seves amenaces i, si ho expliques, desactivaràs el poder que té aquesta "amiga" sobre tu.
De fet, els teus pares ja han descobert alguna cosa, oi? Doncs potser és moment d'explicar-los com t'has trobat embolicada en aquesta situació i l'abús que has rebut. Després ja decidireu si voleu prendre alguna mesura més o no...
Però és important que puguis confiar en la teva família, no trobes?
Una abraçada!
La Laura Centellas