Por al Càncer
Ja fa més de 6 mesos que va morir el meu avi de càncer. Ara tinc una por bastant forta a que em doni cancer a mi o als meus familiars, per qualsevol cosa de salut ja em penso que serà cancer. L'altre dia li van fer una analitica a la meva mare perque té insomni i em va dir que podia ser per les tiroides i les hormones (menopausia, després m'ho va explicar i no sembla ser res greu), i em vaig posar molt nerviosa de cop i volta i s'hem va vaixar la presió, a més no es la primera veguada que em passa. Que puc fer? No es que sigui caaada dia pero quan em pasa m'afecta bastant i li dono moltes voltes. Gracies!
Laura Centellas

Hola!
Després d'una experiència dolorosa i imapactant a nivell de salut, és natural que s'activin les alertes quan sents parlar de malalties, proves i dolor... És natural i és sa que estiguis activada i sensibilitzada amb aquest tema. Vol dir que el sistema d'alarma funciona correctament!
Dit això, intenta col·locar aquesta por al seu lloc. Quan notis que s'activa, observa-la i dona-li el que necessita: necessites més informació? necessites distracció? necessites abraçar aquesta persona?
A vegades necessitem tenir informació més clara sobre el que està passant i sobre els riscos reals. Així que si necessites això, demana-ho.
Mica en mica veuràs que aquesta alarma es va suavitzant i ja no t'afecta tant en el dia a dia... tornaràs a confiar en la vida.
Una abraçada!
La Laura Centellas