Ruptura
Hola, volia comentar que fa casi una semana el meu novio em va deixar, y no Ho negaré, vaig anar darrere d'ell fins arrivar al temps. Despres vam seguir en el temps 2 dies i jo el veía malament, llavors Li vaig dir que em digues tot. I ella en va dir que no volia ningún temps y que nomes volia amics o res. Ho vaig aceptar poc a poc enacara que li vaig rogar una mica. Desde aquell día ell em toca el cul, les tetes, em pega de broma, em toca pel cos i fins i tot em toca les parts. No se que Fer. Les meves amigues diuen que está jugant amb mi
Laura Centellas

Ostres...
Aquests comportaments no son els que tens habitualment amb la resta d'amistats, oi? Sembla que està passant una línia del consentiment i també de la responsabilitat afectiva. Si sap que tu voldries mantenir una relació, hauria de ser curós i evitar aquest contacte que et pot confondre i ferir...
Des d'aquí et recomanem que puguis valorar què vols realment amb ell. Si tu hi vols una relació i ell no la vol, potser el millor és posar distància i deixar l'opció de construir una amistat per més endavant... no trobes?
Ara t'has de protegir a tu mateixa. I t'has de cuidar. I això no et cuida...
Una abraçada!
La Laura Centellas