Mala relació amb els pares
Hola,
Des de que tinc memòria(no mhen recordo de casi re de quan era petita) sempre he recordat que amb els meus pares molt bona relació no em tingut(sempre m'han com deixat bastant de banda de la família, molts cops hem parlen malament i em fan bastants comentaris dolents per com sóc i què m'agrada tipo pel que vull estidiar, de petita em donaven bufetades, a més a més he hagut de aprendre a se bastant independent i mai em creien quan deia que hem feia mal algo i tb deien que exagerava i per això ja no em queixo del que em fa mal) en fi que ja no hi ha gaire conexió ni comunicació però tampoc m'importa i no els i explico res ni els i demano ajuda per res (o sigui hi ha com la meva vida i despsres els meus pares són com dos mons diferents i a més sóc una persona diferent a casa que a fora) i ara que sóc adolescent els odio o sigui ns com diro però només vull fotre el camp de casa i no tornar mai més.
La meva pregunta és que si en plan que pot ser així la realitat o que jo de mica en mica dels anys hagi anat odiantlos mes per els meus pensaments i idees de persones dolentes que he anat construint al seu voltant
Gracies
Laura Centellas

Hola!
L'amor de la família és quelcom molt complex. Sempre ens diuen que és innat i que els infants busquen l'aprovació de la seva família. Però si amb els anys aquests infants no troben aquesta aprovació i a més apareixen males paraules, comentaris despectius, agressions físiques o verbals... és natural que ens anem desconnectant dels nostres progenitors i acabem amb un sentiment ambivalent o, fins i tot, de ràbia o odi cap ells.
Així que, responent a la teva consulta, és possible que hagis acumulat molt patiment i aquest patiment s'hagi convertit en cert rebuig cap a la teva família.
Des d'aquí et recomanem que puguis demanar ajuda professional per poder reparar aquest dolor mica en mica, quan estiguis preparada.
Una abraçada molt forta!!!
La Laura Centellas