Problema amb el son?
Hola,
M'encanta dormir però últimament em costa molt posar-me al llit per dormir O sigui no tinc ganes de dormir i em passo tot el rato a la habitació (abans l'únic que volia fer era posar-me a dormir tan aviat com pogués) però alhora quan es el matí i m'he d'aixecar sigui la hora que sigui (ja siguin les 7 O les 11 O més tard)només vull estar dormint i estarme tot el dia al llit (això hem passa des de sempre)
Suposo que és normal perquè sóc una adolescent O el que sigui però només es per aclarir el dubte
Gracies
Laura Centellas

Hola!
És veritat que amb l'adolescència hi ha un canvi en el patró del son i els i les adolescents solen anar a dormir més tard i despertar-se més tard.... i també és cert que els horaris d'institut no combinen gaire bé amb aquest patró...
Així que des d'aquí et podem dir que potser els caps de setmana els pots aprofitar per dormir al matí i despertar-te una mica més tard, així com alguns dies d'aquestes vacances d'estiu.
I durant el curs... doncs buscar l'equilibri per assegurar que tinguis unes hores de son prou reparadores que et permetin anar descansada a l'institut i fer totes les activitats del dia!
Una abraçada!
La Laura Centellas