Fimosi???
Holaa,
Tinc una pregunta existencial i crec que tinc fimosis. Quan el penis no està erecte puc treure el prepuci perquè es vegi la gland però quan està erecte no l'aconsegueixo treure, la deixo per la meitat, és com si la pell no pogués més, però tampoc em molesta. Sempre que m'he masturbat mai me l'he tret tot, pensava que era normal però m'he estat informant i sembla que és fimosis. No sé em fa por que ho sigui i m'hagi d'operar. Sempre ho he trobat normal que sigui així.
Passa alguna cosa per no operar-me i seguir així?? Hi ha conseqüències dolentes perquè no pugui descobrir tota la gland??
Gràcieeesss! :)
Laura Centellas

Hola,
No podem dir-te les conseqüències que pot tenir ja que depen del grau de fimosi que hi hagi.
El més adequat seria que poguessis consultar-ho amb el metge de capçalera del CAP o de l'ASIR de la teva zona per a que puguin fer una valoració. Creiem que el metge de capçalera també pot valorar-ho. També pots acudir al Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat (
). Tot això són serveis gratuits on poden atendre't de forma individual.
Et deixem el directori on podràs localitzar el centre que et pertany per zona:
;
Truca i explica el que et passa i que et diguin amb quin servei t'han de donar hora.
Sabem que fa molta impressió però no és una intervenció massa complicada.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas