Em veig amb la part de baix de la panxa una mica gran
Holaaa
Dilluns me'n vaig de colònies i hem d'anar amb biquini ja que hi ha piscina i la part de baix de la panxa no m'agrada molt perquè és molt ampla però igualment vaig a les colònies però que puc fer per estar més segura amb la meva panxa
Laura Centellas

Hola, moltes gràcies pel teu missatge. En primer lloc, agrair-te la sinceritat i felicitar-te perquè tot i aquesta preocupació has decidit que hi aniràs igualment, i això és molt positiu. Pensa que sempre hi ha coses del nostre cos que no ens agraden i altres que sí que ho fan, però l'objectiu no ha de ser que m'agradi tot sinó acceptar-me i entendre que el meu cos pot canviar a mesura que jo creixi i que l'haig de cuidar i respectar sempre, sigui com sigui. Tenir cura del meu cos vol dir buscar que sigui saludable sense deixar d'entendre que tots els cossos són diferents i que sovint els cànons de bellesa actuals són inassolibles i d'intentar aconseguir-los, el més probable és que la meva salut es vegi perjudicada. Tingués en compte que posar-se el bikini i anar a la piscina és per passar-s'ho bé, banyar-se, nedar, riure, etc. L'adolescència és una edat on ens qüestionem moltes coses i poden aparèixer la inseguretat i els complexes, però no es tracta de castigar-te per tenir-ne, sinó d'intentar valorar tot allò que som i tot allò que ens permet fer el nostre cos. Estic segur que el teu cos et permetrà fer moltes coses i viure experiències inoblidables aquests dies.
De totes maneres recorda que si aquest malestar o aquests pensaments van a més i et fan sentir malament, sempre pots demanar ajuda. Sovint costa fer-ho, però l'ajuda que pots rebre et pot anar molt bé, explicar-ho a la família o a les amistats pot ser de molta ajuda. Una abraçada gegant!
@imaacabemambelstca
La Laura Centellas