Olor del flux
Hola!!! Em fa cosa l’olor de la meva vulva, no se si és el fulx o què, però olora molt fort i em fa vergonya. És normal? Puc fer alguna cosa?
Moltíssimes gràciesss, petons❤️
Laura Centellas

Hola,
La vulva fa olor de vulva, si has notat que la teva olor s'ha modificat el millor seria que poguessis fer una consulta amb la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove del CAP o de l'ASIR de la teva zona per a que puguin fer una valoració i també que puguin fer-te proves d'ITS per a descartar o detectar. També pots acudir al Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat (
). Tot això són serveis gratuits on poden atendre't de forma individual.
Et deixem el directori on podràs localitzar el centre que et pertany per zona:
;
Si la vulva de cop fa una olor que no era la normal o el flux canvia de color i es posa groc o verd, s'ha de consultar per a veure si hi ha algun tipus d'infecció. Ja sigui de transmissió sexual o no.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas