Masturbació
Hola, volia preguntar perquè tinc un dubte amb la meva masturbació.
Jo he follat moltes vegades i ha anat tot molt bé però des de que hi vaig deixar amb la meva parella a vegades quan em masturbo em surt sang i em fa por. No és sempre. He pensat que potser era l’himen però suposo que ja el dec tenir petat des de fa molt.
Estic una mica preocupada, si em poguessiu ajudar, gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Amb les persones amb qui has tingut relacions sexuals, has utilitzat sempre preservatiu?
Et recomanem que puguis anar a la tarda jove del teu CAP o a l'ASIR de la teva zona i que la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove puguin fer una valoració i també que puguin fer-te proves d'ITS per a descartar o detectar. També pots acudir al Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat (
). Tot això són serveis gratuits on poden atendre't de forma individual.
Et deixem el directori on podràs localitzar el centre que et pertany per zona:
;
No ho deixis passar, sagnar quan et masturbes no és quelcom normal, ni quelcom que hagis de normalitzar.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexologia - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas