dits
Holaa, el meu dubte es sobre la masturbació.
normalment jo no em masturbo gaire sovint perquè no noto com molt de plaer i tal i mai he tingut un orgasme
amb el meu novio actual, quan ell em masturba noto més plaer que quan ho intento sola (ns si es normal).
L'última vegada em va dir si em podia fer dits i a mi em feia molta por i li vaig dir que no (cal recalcar que es la primera vegada que tinc aquest tipus de contacte tant intim amb algu aixi que per mi tot és nou)
he intentat fermels a mi mateixa per perdre la por però com que no noto res (no em fa mal), tipo el dit està dins i ja està. M'agradaria saber on he de tocar o com tocar-me per sentir-me bé (o altres coses que em puguin ajudar a la masturbació ja que tampoc en sé molt)
gràcies per tot el que feu
Laura Centellas

Hola,
El primer de tot és important que et coneguis, que sàpigues com són els teus genitals, com és la teva vulva, que tinguis ubicades totes les parts i que puguis explorar-te visualment i a través del tacte.
Una vegada hagis ubicat totes les teves parts i zones, és important explorar-nos a nivell de tacte. Et deixem un vídeo on veuràs diferents formes d'estimular la vulva:
BOJWa8takY
Que quan et toca la teva parella sentis més plaer és quelcom habitual que moltes persones senten, ja que la persona amb qui estem ens agrada, ens excita, i el que està passant ens resulta eròtic, per tant, si estem més excitades, és normal sentir algo més que quan estem soles.
Ara bé, això no significa que, si ens coneixem a nosaltres mateixes, quan ens masturbem puguem arribar més ràpid a l'orgasme. Quan compartim la sexualitat amb una altra persona, encara que estiguem molt excitades, si no li hem explicat molt bé com volem sentir o què ens agrada, és impossible que sàpiga què fer i com fer. Cada cos és diferent i cada persona sent diferent.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas