Crec que he perdut el control
Hola, des de fa un temps que cada cop menjo menys, al principi no em preucupava perque ja m'anava bé baixar de pes encara que estava amb un IMC normal. El cas es que aquests ultims dies he passat de menjar 300 kcal en un dia a menjar 4 culleres de menjar. No se com arreglar-ho ja que cada cop em costa menjar mes i començo a trobar-me malament pero em fa cosa anar al metge i explicar-ho i mes que s'enterin els meus pares.
Moltes Gracies
Laura Centellas

Hola bonica, moltes gràcies per escriure'ns. Ens expliques que cada vegada estàs menjant menys i no saps com aturar-ho. En primer lloc, felicitar-te perquè explicar-nos-ho aquí és un primer pas. El millor que pots fer és aprofitar aquesta valentia i explicar-ho a les persones en qui més confies: amistats, família, tutors, etc. Són persones que t'estimen i segurament voldran ajudar-te tot el que puguin. Recorda que no és culpa teva i és importantíssim poder rebre l'ajuda necessària per solucionar aquest problema com més aviat millor. Recorda que menjar aquestes quantitats tan mínimes pot comportar problemes de salut i és necessari acudir al metge per poder fer una revisió completa i valorar l'ajuda d'un especialista si és necessari. T'animo que ho expliquis, busquis un bon moment i a aquelles persones a qui més t'estimes els puguis explicar tot el que et passa. Recorda també que si ho necessites tens el nostre telèfon (93 454 91 09) i estarem encantades d'escoltar-te i ajudar-te. Una abraçada molt gran!
La Laura Centellas