CACAO MENTAL
Hola, primer de tot agrair-vos molt la feina que feu, feu molt bé a molta gent que no està bé.
Porto un any i mig amb la meva parella i sempre ha sigut una relació molt sana i sense problemes ni complicacions. Però fa unes setmanes que sento com que algo s'ha apagat, crec que ell s'ha acomodat bastant i s'ha acostumat a tenir-me i potser ha perdut una mica els detalls o les petites coses que fan que una relació funcioni. Li costa proposar plans diferents per fer. Jo crec que m'ha deixat d'importar una mica la relació en si, ja no questiono res, no pregunto, estic com ''passota'' per descriure-ho d'alguna manera. Jo crec que per part meva s'ha apagat una mica la màgia i em sap greu perquè és super bona persona i sempre he estat molt bé amb ell, però crec que emocionalment no m'acaba d'omplir, potser és per la seva immaduresa o no ho se.
Paral·lelment, he conegut a un noi que des del minut 1 vam connectar moltíssim, una cosa que mai havia experimentat, i parlem per whatsapp cada dia i ens hem vist algunes vegades pero mai ha passat res, ell sap la situació que jo tinc amb el meu novio i ho respecta moltíssim. El que passa és que jo tampoc vull jugar a dues bandes ni, molt menys, fer mal a ningú. Pero alhora tinc ganes d'estar amb aquest altre noi, de veure'l i de parlar amb ell ( a vegades fins i tot més que amb el meu novio). Pero tinc por que sigui una confusió tonta i després m'arrepenteixi del que pugui fer o passar.
Sé que és una situació difícil i per això vull saber la opinió de professionals.
Moltes moltes gràcies de veritat.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns i per les teves paraules!!
Per nosaltres és complicat dir-te què has de fer. Son els teus sentiments i tens tot el dret a equivocar-te...
Entenem que no vulguis fer mal a ningú, però a vegades les nostres decisions tenen implicacions que poden ferir altres persones. Per això és important la honestedat (amb un mateix i amb els altres).
Des d'aquí et demanem que facis un exercici de perspectiva i puguis veure què t'aporta la teva relació. És veritat que una relació ha de ser sana i respectuosa, però també és important que hi hagi il·lusió i projecte en comú. Això ho sents així?
Per altra banda, conèixer una persona nova sempre implica una energia i una motivació extra! I també és important valorar què t'aporta, com et sents i com s'interessa per tu.
Potser pots prendre't unes setmanes per valorar com et vas sentint i escoltar-te...
I, finalment, podràs prendre una decisió. (recorda que mai hi ha una certesa al 100% que no estàs cometent un error i cal viure amb aquesta incertesa...)
Una abraçada!
La Laura Centellas