ACI ignorades
Hoola,
Sóc una noia de 15 anys de Girona i tinc ACI, passa que tinc la sensació de que a ningú l'hi importa, osigui, la meva família no vol etiquetes i em general està b, pero Hi ha moments en què m'agradaria que entenguessin que hi ha coses q no puc evitar O que em molesten més... A l'institut també ho saben i els hi importa 0. Quan els hi vaig entregar els papes els hi vaig preguntar q q farien i em van dir q "vols q et fem els exàmens més difícils?".
Que puc fer? Es que estic en una situació de molta frustració i em costa concentrar-me en l'important....
Laura Centellas

Hola!
Ostres, les ACI son una demanda dins les Necessitats Especials i caldria fer una adaptació curricular.
És quelcom que has de demanar juntament amb la teva família. Heu de poder fer pressió a l'institut per tal que facin les adaptacions que siguin necessàries segons les teves necessitats.
Per altra banda, potser podríeu buscar algun espai on puguessiu compartir amb altres famílies què implica aquesta condició i quines dificultats i avantatges hi trobeu en l'àmbit familiar. Aquests grups d'ajuda mútua solen ser molt eficaços per famílies també. Coneixes alguna associació a prop teu amb qui et puguis connectar?
Ens agradarà que ens tornis a escriure per saber si has trobat alguna assocació ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas