Sessió de palles amb amics
A vegades quedem uns quants amics entre 13 a 16 anys al camping per fernos palles veient porno junts. Y també comparem les nostres polles. Es normal? Esta bé? Les noies també ho fan a la seva manera?
Laura Centellas

Hola,
És un joc de sexualitat compartida habitual en adolescents amb penis, que se sol produir en el moment de descobriment de la sexualitat. És important que si ho voleu fer, estigueu tots d'acord i ho feu lliurament, sense pressions i que respecteu aquells que no vulguin participar d'aquesta "sessió de palles amb amics".
Recordeu que la pornografia està dirigida a un públic major de 18 anys. El que veieu és ficció, i no reprodueix en cap cas la realitat.
Per altra banda, comparar els vostres penis entre vosaltres o els actors que veieu a les pel·lis, pot portar-vos inseguretats que no us ajudaran en res. És important que estimeu el vostre cos tal com és i que eviteu aquestes comparacions.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas