Té raó?
Hola! Tinc 13 anys(aquest any en faig 14)i surto amb un noi fa exactament 1 any, 4 mesos i 23 dies. La meva mare diu que sóc massa petita per a tenir novio i que quan sigui més gran me'n arrepentiré, però jo me l'estimo moltíssim al meu novio. La meva mare té raó? Ell viu a un altre poble al costat del meu,però tampoc em vol portar. Moltes amigues meves en tenen de novio i els seus pares si que les porten. Que puc fer?
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs no sabem què pasarà en un futur. Si a tu t'agrada i tenir nòvio no et dificulta tenir espai per tu mateixa, per estar aamb les amigues, per descobrir noves coses i disfrutar dels teus hobbies, doncs és que ho estàs compaginant bé. No se si la teva mare té raó, el futur no es pot endevinar!! Evidentment les mares tenen experiència i ens donen alguns consells...També és cert, però, que els apres els hem d'escoltar i tenir en comtpe el que ens diuen i molt!! i alhora anar decidint tu les teves pròpies decisions i assumint les conseqüències quan t'equivoquis! això és la vida! Eli Aulet www.interpersonal.cat