em fa mal
Hola!
Ja fa un temps que m'estic intentant masturbar, però mai no aconsegueixo arribar a l'orgasme ni tenir com aquest punt màxim de plaer, i em vaig intentar fer dits, però la veritat és que em fa msl la vagina i em deixa amb una sensació realment incòmoda. Se que aixo pot passar si estàs nerviosa i se't "tanca" la vagina, però ho he fet en moments que m'ha sortit de forma duper natural i tot i així m'ha fet mal
A més, m'estava intentant posar un tampó per primera vegada, i tampoc he pogut. A la primera vegada estava una mica nerviosa, però després m'he rrlaxat força i ho he tornat a intentar. Pero m'ha fet mal, de debò, i intentava que entrés i no podia. I je notat la mateixa sensació que al intentar me fer dits.
Començo a pensar que potser em passa alguna cosa, per això us he escrit. Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Abans d'anar a veure què passa a nivell d'orgasme i plaer hem de veure si passa algo físic. També tingues es compte que si fa mal el més lògic i coherent és que no doni plaer.
Per tant, comencem pel principi. No sabem si alguna vegada t'has mirat amb un mirall com és la teva vulva i com és l'entrada de la vagina, és important mirar-se i saber com som.
Intenta mirar-te per veure com és, mira, toca, intenta introduir un dit, explora't, coneìxe't.
Si veiessis que no hi ha entrada de la vagina, et recomanaríem que vagis al CAP o a l'ASIR de la teva zona i que la llevadora o la ginecòloga de la tarda jove puguin fer una valoració. També pots acudir al Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat (
). Tot això són serveis gratuits on poden atendre't de forma individual.
Si sí que hi ha entrada de la vagina i aconsegueixes introduir un dit però fa molt de mal, fer una consulta als llocs on t'hem dit abans també et pot ajudar.
Et deixem el directori on podràs localitzar el centre que et pertany per zona:
;
Si és un tema de dolor, primer veiem que passa amb el dolor.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas