CONSULTA URGENT SIUSPLAU!!!!!!!!!
hola, el divendres tinc una excursió amb tot el meu curs. El cas és que haurem de anar en bikini, cosa que em fa molta vergonya. Primer de tot per les meves cames, són una mica grasses, no excessivament però massa pel meu gust. després, pels meus pits, que tenen una diferencia de tamanyque no se si es notable ono (com ho podria saber? no li vull preguntar a ningu, quina vergonya!!!!!!) per últim, per una taca de naixement enorme que tinc al'esquena de color marró, horrible i molt lletja que em fa molta vergonya qeu vegin.
m'estic plantejant no anar. no vull sentirme insegura perque el primer que vull es sentirme be amb el meu cos per poder anar baixant de pes a poc a poc, simplement incorporant nous hàbits saludables a la meva vida. siusplau ajudeme, que faig? no vaig? conm puc tapar la taca? el problema es que esat a baix de la esquena, pero que per taparla m'he de posar una calsa massa alta i no vull que em diguin res,
ajuda siusplau.
Laura Centellas

Hola! Sentim no haver-te pogut donar resposta abans, esperem que anés bé l'excursió.
Entenc per tot el que expliques que et sentis insegura i que una de les opcions que tens pensades sigui no anar a l'excursió. Pensa que evitar aquesta excursió no és una solució per millorar la seguretat i l'autoestima corporal. Pensa que taques de naixement en té molta gent, TOTES les dones tenen un pit lleugerament més gran que l'altre i coses tan concretes com aquesta última o que et veus les cuixes grans pot ser degut al fet que ho magnifiquem. No podem deixar de mirar-nos aquelles parts i fem d'un detall, que generalment passa desapercebut per l'altra gent, una font de patiment i angoixa. El més probable és que si hi vas ningú comenti res, i en cas que no fos així, pensa que ningú ha d'opinar o jutjar el teu cos, que per això és teu i no seu. No es tracta de tenir el cos que li agradi a l'altra gent, sinó de cuidar i respectar el que ens ha tocat. De cuidar-lo buscant salut (que no és el mateix que perdre pes), tenir hàbits de salut per millorar la meva salut, independentment de si canvia o no el meu cos amb aquests canvis. Pensa que el teu cos és meravellós tal com és i no has d'esperar que ningú t'ho digui per creure-t'ho! Més enllà de l'estètica de cànons de bellesa irreals i que només fan que fer-nos sentir insegurs i inferiors has de pensar-lo com un cos que et permet anar d'excursió, somriure, ballar, nedar i moltíssimes coses més! (Només per això ja mereix que l'estimis i el cuidis intentant no fer cas de certs comentaris, sobretot si són de gent que no t'estima o no et coneix. Les opinions dels "altres" que hem d'escoltar són de les persones a qui ens estimem, tenim confiança i ens volen coses positives!)
Una abraçada molt forta!
La Laura Centellas