perqe no entra?
Hola Bones he intentar varies vegades tenir relacions sexuals però no s'ha pogut donar el cas ja que no m'entra el penis, no entenc a que és degut
Laura Centellas

Hola,
Els motius poden ser diversos... generalment, les primeres vegades, va relacionat amb la inexpertesa, els nervis propis dels primers cops, etc. Heu/has intentat introduir primer un dit? Ho has aconseguit sense dolor?
És important que no aneu directament a la penetració. Heu de donar temps a que el vostre cos i cap s'excitin, de tal manera que la lubricació augmentarà, el cos estarà més relaxat i receptiu. Podeu provar primer amb els dits, ajudeu-vos amb un mirall per veure i localitzar bé l'entrada de la vagina. Recordeu que no ha de fer mal.
De totes maneres, si així i tot la penetració, ja sigui d'un dit o del penis, no l'aconseguiu, us recomanem que consulteu amb la ginecòloga i amb una fisioterapeuta de sòl pelvià perquè pugui valorar-ho.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
www.helenaangel.com
La Laura Centellas