Parella
Bona tarda,
Us escric perque tinc 21 anys i mai he tingut parella. Totes les meves amigues, del meu entorn, en tenen i cada vegada que veig persones amb parelles m'entristeixo sobre la meva situació. La veritat es que no surto gaire i tinc pocs amics. A mes, en la meva carrera hi ha molt poca gent (i pocs nois), així que no tinc gaires possibilitats de coneixèr noves persones. És un tema que em preocupa molt i no hi paro de sobrepensar. Vaig pensar també la possibilitat d'instalar-me alguna app per conèixer gent, però em genera molts dubtes. Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Ostres, les comparacions a vegades no ajuden gens, oi?
Està bé tenir el desig de voler parella i també sentir que estàs preparada per iniciar una relació. Ara bé, és important que primer hi hagi el pas previ: que estiguis oberta a conèixer gent i a obrir-te a altres persones.
Ho pots fer a través d'una app, d'apuntar-te a algunes activitats de la uni o demanant a les teves amistats que et presentin gent nova.
El primer pas serà la conversa. Obre't a conversar i compartir amb altres persones, obre't a passar una bona estona i després, mica en mica, ja aniràs afinant amb les persones amb qui et sentis més còmoda.
Aquest estiu és un bon moment per posar el focus en tu. Per fer allò que et ve de gust i escoltar el que et demana el cos. Posa't petits reptes per conèixer gent diferent del teu entorn i intenta jugar una mica ;)
Sabem que pot semblar difícil, però veuràs com mica en mica et sentiràs més còmoda parlant amb altres persones.
Una abraçada!
La Laura Centellas